Er zijn eindeloze mogelijkheden. De techniek ontwikkelt continu. Businessmodellen worden opnieuw uitgevonden. En de verdienmodellen zijn alsmaar creatiever.
Maar.
Wat mag je nou eigenlijk als marketeer?
Wat zijn de relevante richtlijnen voor mobiele toepassingen?
Hoe verhoudt zich dat tot de technische mogelijkheden van iOS en Android?
Privacy Wet? Je krijgt namelijk zoveel waardevolle data binnen.
Cookie Wet? Je weet immers waar iemand is en wil relevant communiceren.
E-mail Code? Wellicht van toepassing op een pushbericht.
De Commissie Mobile van DDMA heeft zich er op vastgebeten om zoveel mogelijk duidelijkheid te scheppen. In nauwe samenwerking met de relevante partijen zoals CBP en TNO heeft de commissie mobile van DDMA de relevante richtlijnen op een rij gezet. Deze worden donderdag 26 september voor het eerste gepresenteerd. Wil je erbij zijn, schrijf je dan snel in!
Tot slot – allemaal veel succes met de grootste verandering sinds de lancering van de iPhone.
Vanaf vandaag is iOS7 beschikbaar. Is jouw app er al klaar voor?
Bron: Venturebeat
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!