Annemarie Joosen, Hoofd Marketing van Marktplaats, licht toe: ‘Marktplaats verschuift steeds meer van handel in bezit naar handel in behoefte. Deze verschuiving vereist een sterk inzicht en begrip van de emotionele drijfveren van onze gebruikers en een duidelijke positionering. Om dit te realiseren hebben we besloten om onze communicatiestrategie samen met N=5 te ontwikkelen.’
Ole Christern van N=5: ‘We hadden eerder contact gehad met Marktplaats en begin dit jaar zijn we verder gaan praten. Daarbij hebben we aangegeven niet bereid te zijn om te pitchen. We hebben een workshop gedaan en mede op basis daarvan zijn we tot de samenwerking gekomen.’
Marktplaats, in 1999 opgericht, is een van de populairste websites van Nederland met elke maand meer dan 6,5 miljoen unieke bezoekers.
In de eerste campagne in samenwerking met N=5 viert Marktplaats de Nederlandse handelsgeest rondom Koningsdag.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!