Lowe Lintas en 180 bekroond bij Epica

De filmjury van de Epica in Parijs heeft twee Nederlandse inzendingen bekroond.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de categorie alcoholische dranken won Lowe Lintas met de

commercial 'De schedel' voor Dommelsch (zie voor Real Video ). In de categorie footwear & personal

accessories ging de eer, na een nek-aan-nekrace met Wieden & Kennedy's 'The

Mission' voor Nike, naar 180 voor de Adidas-commercial 'Jonah Lomu' (de

Nieuw-Zeelandse rugbyer die een uit de vrachtwagen gevallen vis naar het

water brengt). Ook Thed Lenssen viel in de prijzen met zijn film voor

Pirelli, ingestuurd door het Italiaanse bureau BRW & Partners. De winnaar

van de Grand Prix wordt later bekendgemaakt. Ook de uitslag van de

printcompetitie is nog niet bekend.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie