Alles verandert tegewordig zo snel dat het bijna niet bij te houden is wat kinderen nu leuk vinden. Een gewone driewieler is niet snel genoeg en een normaal spelletje is niet uitdagend genoeg. Lidl speelt hierop in door een elektrische kinderauto te adverteren. In de reacties wordt een goed idee gedeeld met betrekking tot het autootje.
1. Lidl houdt wel van een beetje Famke Louise.
2. Maar niet iedereen is fan.
3. Renee heeft een goed idee.
4. En dat vindt Lidl eigenlijk helemaal niet verkeerd.
5. En ook anderen zijn het eens met dit idee.
6. Het is op andere plekken al een succes.
7. Lidl voerde nog een privé gesprek met Renee over het meest geschikte ziekenhuis.
8. Dan komt het goede nieuws naar buiten.
9. En daar zijn ze blij mee!
10. Dus ze maken hun beloftes waar en daar gaan een hoop kinderen blij mee zijn. Lekker gewerkt, Lidl.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Lene Makkink.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!