Social media managers van bedrijven zijn ook maar mensen. Soms maak je net even even een planningsfoutje, waardoor het verkeerde bericht op hun kanalen belandt. Het gebeurde bijvoorbeeld McDonald’s eind vorig jaar. Nu lijkt Lidl hetzelfde te zijn gebeurd… of toch niet?
1. Lidl postte op zondag iets opvallends op hun Facebookpagina.
2. Oeps…
3. Suzanne ziet meteen wat hier misgaat.
4. Dit dus.
5. Denice vindt het eigenlijk wel slim.
6. Lidl houdt zich aan Judiths advies.
7. Gelukkig heeft Baz nog alle vertrouwen in Lidl.
8. Tot een definitieve versie komen is soms nog best een opgave.
9. Net als het bedenken van een goede begeleidende tekst.
10. Grieanne waagt een dappere poging.
11. Maar dan komt de aap uit de mouw…
12. Niet te geloven…
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Frank Sars.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!