De afgelopen weken werd er volop over gesproken op social media: Clubhouse. Dé sociale-netwerkapp voor audio-chat die ook nog eens enkel te gebruiken is op uitnodiging. Tot op de dag van vandaag verschijnt het woord 'Clubhouse' dagelijks op je tijdlijn en dus kon ook supermarkt Lidl niet achterblijven. Lidl Nederland haakte in op de trend en plaatste een bericht op Instagram.
Onlangs plaatste Lidl Nederland dit bericht op Instagram. Clubhouse-fanaten weten inmiddels dat Bas Smit overal opduikt, maar in deze rooms is hij nog niet gespot.
De mensen in de comments kunnen de humor van Lidl wel waarderen.
En daarnaast is de caption een applausje waard.
Toch wordt Bas Smit niet helemaal vergeten.
En dat was hem zelf ook niet ontgaan.
Bas deelde het bericht in zijn Instagram story.
Tot slot kunnen we wel stellen dat deze post van Lidl meer dan geslaagd is.
Over The Best Social Media.
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!