KPN kilt merken, maar: ‘Segmentatie blijft key’
De fans schreeuwen moord en brand (vooral die van XS4ALL), maar hoofd consumenten bij KPN benadrukt: ‘Het besluit is definitief.’
Uit de formulering van het persbericht dat KPN gisteren uitstuurde, zóu je kunnen opmaken dat het definitief opdoeken van de merken Telfort en XS4ALL (en het marginale b-to-b-merk Yes Telecom) nog niet in beton gegoten is. KPN heeft het namelijk over ‘het voornemen om op termijn de dienstverlening van deze merken (Telfort en XS4ALL), verder te laten gaan onder de vlag van het KPN-merk.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidUnilever is kampioen merken. Waarom zou men dat doen? Noem alles gewoon Unilever. Het maakt volgens meneer Overbeke helemaal niets uit, dat wij consumenten gewend zijn aan Petje Pitamientje van Calve en voor geen goud met Unilever onder de douche willen of 's zomers een Unilevertje likken in plaats van smullen van een Magnum Classis. Ja,ja...
Ja, het is wellicht lastig voor Oosterhout om hier hardop iets anders van te vinden om zijn klant niet voor het hoofd te stoten, maar de vraag is natuurlijk of hij er echt achter staat...