Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN kilt merken, maar: ‘Segmentatie blijft key’

De fans schreeuwen moord en brand (vooral die van XS4ALL), maar hoofd consumenten bij KPN benadrukt: ‘Het besluit is definitief.’
Miniatuurvoorbeeld
Jean-Pascal van Overbeke
© Hoofd consumenten bij KPN
Miniatuurvoorbeeld
Jean-Pascal van Overbeke
© Hoofd consumenten bij KPN

Uit de formulering van het persbericht dat KPN gisteren uitstuurde, zóu je kunnen opmaken dat het definitief opdoeken van de merken Telfort en XS4ALL (en het marginale b-to-b-merk Yes Telecom) nog niet in beton gegoten is. KPN heeft het namelijk over ‘het voornemen om op termijn de dienstverlening van deze merken (Telfort en XS4ALL), verder te laten gaan onder de vlag van het KPN-merk.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Albert Bos

Unilever is kampioen merken. Waarom zou men dat doen? Noem alles gewoon Unilever. Het maakt volgens meneer Overbeke helemaal niets uit, dat wij consumenten gewend zijn aan Petje Pitamientje van Calve en voor geen goud met Unilever onder de douche willen of 's zomers een Unilevertje likken in plaats van smullen van een Magnum Classis. Ja,ja...

Adriaan Oomen

Ja, het is wellicht lastig voor Oosterhout om hier hardop iets anders van te vinden om zijn klant niet voor het hoofd te stoten, maar de vraag is natuurlijk of hij er echt achter staat...

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in