KLM en G+J Custom Content presenteren de nieuwe Holland Herald

Het restylede magazine dat al 48 jaar bestaat ligt vanaf 1 mei in de vliegtuigen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De eerste editie van het door en KLM in partnership uitgegeven iconische inflight magazine is gepresenteerd. De KLM-passagier krijgt ‘een eigentijds en sophisticated magazine vol reisinspiratie’ in handen.

Yotam Ottolenghi

Zo neemt internationale topkok Yotam Ottolenghi de lezer mee op een trip door culinair Londen, schittert Amsterdam Noord in de lentezon, is het heerlijk wegdromen bij ’s werelds beste rooftop bars en geven locals de beste tips voor Mexico City, Tokio en Doha.

Petra Schuttel, directeur G+J Custom Content: ‘Ik ben trots op het resultaat. We zijn erin geslaagd een klassiek inflight magazine de allure van een publiekstijdschrift te geven, en daarbij de ziel van het blad te behouden.’

Eerste inflight magazine

Holland Herald is het eerste inflight magazine, gelanceerd in 1966. Het heeft een oplage van 135.000 exemplaren en een maandelijks bereik van 2,2 miljoen passagiers.

De voorgaande 48 jaar werd het blad door MediaPartners Group gemaakt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie