De eerste editie van het door G+J Custom Content en KLM in partnership uitgegeven iconische inflight magazine Holland Herald is gepresenteerd. De KLM-passagier krijgt ‘een eigentijds en sophisticated magazine vol reisinspiratie’ in handen.
Yotam Ottolenghi
Zo neemt internationale topkok Yotam Ottolenghi de lezer mee op een trip door culinair Londen, schittert Amsterdam Noord in de lentezon, is het heerlijk wegdromen bij ’s werelds beste rooftop bars en geven locals de beste tips voor Mexico City, Tokio en Doha.
Petra Schuttel, directeur G+J Custom Content: ‘Ik ben trots op het resultaat. We zijn erin geslaagd een klassiek inflight magazine de allure van een publiekstijdschrift te geven, en daarbij de ziel van het blad te behouden.’
Eerste inflight magazine
Holland Herald is het eerste inflight magazine, gelanceerd in 1966. Het heeft een oplage van 135.000 exemplaren en een maandelijks bereik van 2,2 miljoen passagiers.
De voorgaande 48 jaar werd het blad door MediaPartners Group gemaakt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!