Aanpassen. We hebben er dit jaar allemaal mee te maken. Privé, maar ook zakelijk. Ook volgend jaar zullen we ons op menig vlak moeten aanpassen. Dat dit ook kansen kan bieden, hoor je op 10 november tijdens Ster Focus: de kracht van aanpassen.
In circa 40 minuten blikken we tijdens een online sessie terug op het afgelopen jaar en kijken we vooruit: welke kansen biedt 2021 voor jouw merk? Welke programma’s en evenementen heeft de NPO in petto? En hoe kan je ook in 2021 via Ster het grote publiek bereiken? Ster-directeur Frank Volmer duikt samen met presentatrice Astrid Joosten en andere bekende gezichten in de antwoorden op deze vragen.
Vanuit VondelCS, bekend van programma’s als Moltalk en De Nieuwe Maan, bespreken ze de aanpassingen in het commerciële beleid van Ster voor 2021 en gaan ze in op de ingrijpende veranderingen in én van de mediawereld: de gevolgen van het coronavirus, de cookieloze toekomst, de verschuivingen in kijk- en luistergedrag, politieke ontwikkelingen én de gevolgen hiervan voor jouw reclame bij de publieke omroep. De kracht van aanpassen staat hierbij centraal: wanneer en waarom is dit nodig? En hoe kan je aanpassen in jouw voordeel laten werken?
Kijk je mee?
Ster Focus 2021: de kracht van aanpassen vindt online plaatst op dinsdagmiddag 10 november van 15.00 tot ca. 15.40 uur en is voor iedereen toegankelijk.
Het evenement geeft bedrijven, organisaties, merken, marketeers en mediaprofessionals inzicht in de ins en outs voor adverteren anno 2021. Interesse? Meld je kosteloos aan via deze pagina.
Graag tot 10 november!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!