Keurslager komt op voor burger met geniale inhaker op campagneposters

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Over een week is het zover: de Tweede Kamerverkiezingen. Het is de laatste week waarin er nog volop campagne kan worden gevoerd door politieke partijen. Dat gebeurt onder andere met de welbekende campagneposters. En laat keurslager van Linschoten nou net het moment aangrijpen om hierop in te haken. Want als er iemand voor de burger klaar staat, dan is het deze keurslager wel. Maar over welke burger hebben we nu precies?

Onlangs plaatste Van Linschoten dit bericht op hun Facebookpagina. Om te beginnen met déze.

Deze paarse poster doet menig mens denken aan… 50PLUS.

Dit smaakt naar meer.

We kunnen ons allemaal wel vinden in een heerlijke toekomst.

Dus, wie komt er nou echt op voor de burger?

Niet alleen op social media, maar ook op straat werden de ‘campagneposters’ gespot.

En tot slot heeft de partij voor de burger al een aantal stemmen binnen weten te harken. Well done.

Facebook reacties geven de partij voor de burgers al een aantal stemmen

Over The Best Social Media.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie