JCDecaux gaat helpen bij digitale contentcreatie

De Out of Home exploitant introduceert Digilab.

Digilab biedt ondersteuning bij het creëren van content voor het digitale Mupi-netwerk Métropole dat JCDecaux .

Met Métropole biedt JCDecaux adverteerders de mogelijkheid het publiek in Amsterdam en Rotterdam op straat aan te spreken met dynamische content. Voor ondersteuning bij de creatie van deze content heeft de exploitant nu Digilab.

Deze afdeling creërt en bewerkt digitale dynamische flash-content en helpt adverteerders bij het programmeren van bijvoorbeeld rss-feeds. Dergelijke feeds maken het mogelijk in campagnes de nieuwste beschikbare informatie te tonen op straat en om bijvoorbeeld twitterfeeds, actuele prijzen of aangepaste aanbiedingen te laten zien.

Bart de Vries, commercieel directeur JCDecaux Nederland: &;Veel adverteerders en reclamebureaus zijn enorm positief over dit nieuwe digitale medium, maar hebben er weinig of geen ervaring mee. Métropole is in Nederland immers uniek. Daarom hebben wij een aparte afdeling opgericht die adviseert en helpt bij de creatie van digitale uitingen. Zo hebben we bijvoorbeeld Nespresso en de gemeente Amsterdam en Rotterdam al ondersteund bij het maken van hun content voor het Métropole-netwerk.&;
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie