Premium

Herman den Blijker voor Hak: 'Bonen bij de wokschotel en door de pastasaus'

Volgens Hak worden alle gerechten op ons menu lekkerder met bonen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Zoals kortgeleden bekend werd gemaakt, is Herman den Blijker, de bekende Rotterdamse tv-chef, het nieuwe tijdelijke gezicht van Hak (Ronald Koeman en Ilse de Lange gingen hem voor). Hij is het boegbeeld van de campagne ‘Bonen Erbij’, waarmee Hak een poging doet om &;in te breken op populairste gerechten van Nederland&;. De boodschap die Den Blijker voor het voetlicht moet brengen: &;Alles wordt lekkerder met bonen erbij van Hak.&; Reclamebureau Etcetera tekende voor de realisatie van de campagne.

Bonen bij de Aziatische wokschotel:

Bonen bij de Italiaanse pastasaus:

Credits
Klant: HAK B.V. – Nicole Freid, Amy Rietmeijer
Bureau: Etcetera
Creatie: Maarten Remmers, Wouter Voges
Account: André Koster, Sabien Smit, Irene Harte
Strategie: Olaf Arkauer
RTV: Marieke Prette
Productiemaatschappij: Czar
Regisseur: Rogier van der Ploeg
Producer: Emelie van Wensen
Postproductie: The Ambassadors
Geluid: Earforce

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie