Voor de start van de nieuwe Hema-schoolcampagne roept het warenhuis alle tieners van Nederland op om mee te doen aan de allereerste TikTok movie ooit, met als titel de The Legend Continues. Vanaf woensdag verschijnen er dertien verschillende scènes op TikTok en daagt Hema alle middelbare scholieren van Nederland uit om deze op de meest creatieve manier na te spelen. De 13 beste inzendingen worden geselecteerd en achter elkaar gezet. Hema: ‘Zo zal in augustus de hele film klaar zijn en gaat hij officieel in première.’
Geloof
Hema zegt met de campagne te willen laten zien dat het gelooft in de creativiteit van de scholieren. Pauline Marres, campagneleider School bij Hema: ‘Daarom is de titel van de schoolcampagne dit jaar This is Me. Wij zien dat de middelbare scholieren van nu het belangrijk vinden om zich op allerlei manieren via social media te uiten, hier komt ongelofelijk veel creatieve content uit voort.'
Marres zegt dat het Hema leuk leek om die creativiteit eens gericht in te zetten en iets te maken wat nog niet eerder gedaan is. 'Namelijk op een platform dat een grote rol speelt in het leven van de doelgroep. We dagen ze uit om er hun eigen feestje van te maken en zien graag de meest uiteenlopende scènes terug. Een leuke manier om voor te bereiden op het nieuwe schooljaar.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!