Overslaan en naar de inhoud gaan

Smeris pindakaas wil tweede A-merk van Nederland worden

Het nieuwe merk wil een positief kritisch geluid laten horen. ‘We gaan niet Calvé zitten bashen.’
Smeris Pindakaas
Smeris Pindakaas
Smeris Pindakaas
Smeris Pindakaas

In het overvolle pindakaasschap, vooral gedomineerd door Calvé en ontelbare huismerkvarianten (en dan nog een riedeltje nichemerken), is het de eigenaren van Smeris pindakaas toch gelukt om een plaatsje te veroveren. Dat wil zeggen, in ruim 800 winkels van Albert Heijn. Die eigenaren zijn pindakaasmaakster Maxine Mantel (die onder meer haar eigen nichemerk VANMAX voert), pr-man Gijs Moonen (Ovide) en merkstrateeg Joost van Gelder (New Growth Strategies). In samenwerking met Bureau Monnikenwerk en Chris Visser van The Others gaven zij het merk vorm, met als protagonist ‘meneer Smeris’.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in