Hoe houdt een broadcaster als RTL zich staande te midden van het Netflix-geweld? Wat zijn de overlevingskansen van TMG in het Belgische Mediahuis? Wanneer gaan de media-‘traditionals’ een blok vormen tegen techreuzen als Google en Facebook? Hoe kun je innoveren en tegelijk de bestaande business waarborgen?
Tijdens Minds in Media kunnen deze vragen aan bod komen. Met de nadruk op ‘kunnen’. Want dat hangt helemaal van jou af. Jij stelt namelijk zelf de vragen aan de topbestuurders van de belangrijkste mediabedrijven in Nederland. Jij legt hen het vuur aan de schenen, en vraagt door als ze ontwijkende antwoorden geven. Hoe kijken ze nu echt naar de toekomst? Waar zien ze kansen, waar liggen ze van wakker, en met wie gaan ze samenwerken?
Op het podium nemen tegelijkertijd plaats: Pim van der Feltz (CEO Google Nederland), Peter de Mönnink (nu CEO Sanoma, straks CMO Talpa Holding), Sven Sauvé (sinds kort CEO RTL Nederland) en Marc Vangeel (de kersverse CEO van Telegraaf Media Groep).
Kerstrapport
Tijdens Minds in Media worden ook de resultaten bekendgemaakt van Adformatie’s Kerstrapport, het jaarlijkse onderzoek naar de kwaliteit en prestaties van de Nederlandse media-exploitanten.
Klik hier om deel te nemen aan het Kerstrapport
Datum: maandag 11 dec 2017
Locatie: Dauphine, Amsterdam
Inloop: 15.30 uur
Start programma: 16.00 uur
Toegang: 99 euro
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!