Zo blijkt uit het Marketing2020-onderzoek, vorig jaar uitgevoerd door Millward Brown Vermeer (voorheen EffectiveBrands) samen met de WFA , ANA , Spencer Stuart , Forbes, Adobe en Tijdschrift voor Marketing.
Marketing2020 is het grootste onderzoek ooit over marketingleiderschap, met meer dan 10.000 marketingrespondenten uit 93 markten. De data en insights worden dit jaar behandeld in 4 gratis webinars.
In dit webinar leggen Olivier Genoud en Pauline Wielens, beide werkzaam bij MBVermeer, wat je moet doen om (digitaal) verder te kunnen groeien met de juiste marketing capabilities.
Aan de hand van de uitkomsten laten beide zien hoe succesvolle marketingleiders hun business laten groeien, dankzij de implementatie van specifieke marketing excellence programma’s. En er worden handige handvatten geboden voor uw eigen praktijk.
Welke training werkt wel, en welke juist niet? Wat moet u doen om interessant(er) te worden voor jonge, talentvolle werknemers?
Datum: 30 oktober
Tijd: 20: 00 uur
Deelname is gratis. Schrijf je nu in!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!