Premium

Frans Leenaars (TUI): 'Sinds de persco van 11 mei is de deksel eraf'

CMO STUDIO | Leenaars duidt de marketingactualiteiten en licht de marketingstrategie van TUI toe.

Frans Leenaars - CMO TUI

In de derde aflevering van CMO Studio, een nieuwe video- en podcastrubriek van Adformatie, duiken we met Frans Leenaars, CMO bij TUI, de actualiteit van het marketingvak in, bespreken we het laatste TUI-marketingnieuws, bovendien roept Leenaars ‘De Winnaar van de Week’ uit. Daarna gaat hij dieper in op de marketingstrategie van TUI.

Bekijk de aflevering hieronder, of beluister hem als podcast via je favoriete podcast-app. (Te beluisteren via Spotify, Apple Podcast en Google Podcast.)

(Meer uitgebreide thema-agenda onder de video.)

CMO Studio #3 – Frans Leenaars, CMO bij TUI

Topics in deze aflevering

  • We zijn getuige van de opkomst van blitz-supermarkten zoals Gorillas en Flink; binnen 10 minuten je boodschappen bezorgd. En ze springen zelfs voor één banaan op de fiets. Kán dat eigenlijk wel?
  • Het niveau van de EK-campagnes, is het wat tot nu toe?
  • TUI kwam met 'pakketreizen die bijdragen aan eerlijke vakanties met positieve impact’. Wat houdt dat in?
  • Samen met Helden en Droomparken biedt TUI ‘De Droomzomer’. Willen Nederlanders zo graag samen juichen op een vakantiepark?
  • TUI wil het fenomeen vakantie opnieuw uitvinden. Wat betekent dat voor Frans Leenaars?
  • Wat zijn de recente ontwikkelingen bij TUI in digital marketing?
  • Mogen de commercials van TUI niet een béétje meer karakter krijgen?
  • Wat is Leenaars' belangrijkste marketingtroef voor groei in 2022?
  • Reizen en duurzaamheid: moet TUI niet zwaar aan de bak om mensen het vliegtuig uit te krijgen?

CMO Day

CMO Studio is dé contentserie voor de CMO Community van Adformatie. Onder de vlag van CMO Community organiseren we verschillende live events, waaronder ook de CMO Day op 3 november aanstaande.

House of Executives

De CMO Community maakt onderdeel uit van House of Executives. Dat is een label van Sijthoff Media dat gespecialiseerd is in het opbouwen en onderhouden van boardroom-netwerken voor CFO, CHRO, CIO, CMO en M&A. House of Executives ontplooit activiteiten voor C-level-executives uit het bedrijfsleven en de overheid in Nederland en België.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie