Overslaan en naar de inhoud gaan

Frans Leenaars (TUI): 'Sinds de persco van 11 mei is de deksel eraf'

CMO STUDIO | Leenaars duidt de marketingactualiteiten en licht de marketingstrategie van TUI toe.
Frans Leenaars - CMO TUI
Frans Leenaars - CMO TUI
Frans Leenaars - CMO TUI
Frans Leenaars - CMO TUI

In de derde aflevering van CMO Studio, een nieuwe video- en podcastrubriek van Adformatie, duiken we met Frans Leenaars, CMO bij TUI, de actualiteit van het marketingvak in, bespreken we het laatste TUI-marketingnieuws, bovendien roept Leenaars ‘De Winnaar van de Week’ uit. Daarna gaat hij dieper in op de marketingstrategie van TUI.

related partner content for mobile comes here

Bekijk de aflevering hieronder, of beluister hem als podcast via je favoriete podcast-app. (Te beluisteren via Spotify, Apple Podcast en Google Podcast.)

(Meer uitgebreide thema-agenda onder de video.)

CMO Studio #3 – Frans Leenaars, CMO bij TUI

Topics in deze aflevering

  • We zijn getuige van de opkomst van blitz-supermarkten zoals Gorillas en Flink; binnen 10 minuten je boodschappen bezorgd. En ze springen zelfs voor één banaan op de fiets. Kán dat eigenlijk wel?
  • Het niveau van de EK-campagnes, is het wat tot nu toe?
  • TUI kwam met 'pakketreizen die bijdragen aan eerlijke vakanties met positieve impact’. Wat houdt dat in?
  • Samen met Helden en Droomparken biedt TUI ‘De Droomzomer’. Willen Nederlanders zo graag samen juichen op een vakantiepark?
  • TUI wil het fenomeen vakantie opnieuw uitvinden. Wat betekent dat voor Frans Leenaars?
  • Wat zijn de recente ontwikkelingen bij TUI in digital marketing?
  • Mogen de commercials van TUI niet een béétje meer karakter krijgen?
  • Wat is Leenaars' belangrijkste marketingtroef voor groei in 2022?
  • Reizen en duurzaamheid: moet TUI niet zwaar aan de bak om mensen het vliegtuig uit te krijgen?

Terugkijken

CMO Studio #1: Pieter Smeets (ASN Bank): ‘Duurzaam moet niet te moeilijk zijn'

CMO Studio #2: Merijn Everaarts (Dopper): ‘Groei is een superslecht model’

CMO Day

CMO Studio is dé contentserie voor de CMO Community van Adformatie. Onder de vlag van CMO Community organiseren we verschillende live events, waaronder ook de CMO Day op 3 november aanstaande.

House of Executives

De CMO Community maakt onderdeel uit van House of Executives. Dat is een label van Sijthoff Media dat gespecialiseerd is in het opbouwen en onderhouden van boardroom-netwerken voor CFO, CHRO, CIO, CMO en M&A. House of Executives ontplooit activiteiten voor C-level-executives uit het bedrijfsleven en de overheid in Nederland en België.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in