Hoe is het mogelijk dat merkbouwen ineens weer een hoge prioriteit heeft voor CMO's? Jarenlang stond merkbouwen bekend als was weggegooid geld en het voorheen een lage prioriteit voor CMO's. Dit jaar staat het budget voor merkbouwen zelfs op een historisch hoogtepunt! Hoe is dit veranderd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat kun je doen om het te verbeteren? Ingmar legt dit allemaal uit tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School op 19 oktober legt Ingmar dit allemaal uit.
Datum: 19 oktober
Tijd: 09:30 tot 10:30 uur
Locatie: Livestream
Kosten: Gratis
Wat kun je verwachten?
Tijdens de clinic wordt er informatie gegeven over de regels voor merkbouwen in een digitaal tijdperk. Ook leer je hoe je klassieke principes met nieuwe technieken kunt mixen, wat AI betekent voor je merk en hoe ver je moet gaan in Performance Marketing. Daarnaast wordt er besproken hoe je gedrag kunt beïnvloeden, of Google en Amazon een bedreiging zijn voor je merk en wat de financiële waarde is van je merk.
Over de spreker
Ingmar is merkstrateeg, hij is sterk in merkbouwen in het digitale tijdperk. Ingmar is oprichter van Mountview, een toonaangevend bureau voor merkstrategie. Hij hielp meer dan 100 merken met hun strategie: bekend en onbekend, B2B en B2C, goede doelen en consumentenmerken, frisse startups en gevestigde reuzen.
Gratis aanmelden
Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!