Door de overname wordt DR3Data, met twintig medewerkers, per direct onderdeel van DTG. DR3Data blijft zelfstandig onder deze naam opereren vanuit de vestiging in Roosendaal. Financiële details over de overname worden niet verstrekt.
De marketingdatabase van DR3Data geeft ondernemers inzicht in wie de kansrijke prospects zijn en wordt voortdurend uitgebreid, met als belangrijkste pijlers doelgroepsegmentatie, dataverrijking, analyse en datakwaliteit. Daarnaast biedt het bedrijf datagedreven marketingtools waarmee ondernemers effectief aan klantenbinding kunnen doen.
Door de bedrijfsdata van DR3Data te integreren met actuele online data en profieldata uit detelefoongids.nl, ontstaat volgens partijen 'de meest complete en rijke b2b marketingdatabase van Nederland'. DTG-ceo Erik Hoekstra (foto): 'Deze overname stelt DTG in staat om klanten producten aan te bieden op het gebied van doelgroepsegmentatie, dataverrijking, data-analyse en datakwaliteit.'
Anoeska Bredius, directeur DR3Data: 'De ambitie van DR3Data is de leidende positie te verkrijgen op het gebied van data, datamanagement, datavisualisatie en analyse. De geïntegreerde databases en onze gezamenlijke know-how zorgen dat onze klanten toegang krijgen tot data en data-oplossingen waaraan grote expertise en een ultieme marketingdatabase ten grondslag liggen.'
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!