Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Dragvertising als ideaal middel om merkwaarden uit te dragen’

Danielle Jiskoot (The Drag Agency) vertelt over diversiteit, inclusiviteit en de kansen die dragqueens bieden voor merken in Nederland.
‘Dragvertising als ideaal middel om merkwaarden uit te dragen’
‘Dragvertising als ideaal middel om merkwaarden uit te dragen’
© The Drag Agency
‘Dragvertising als ideaal middel om merkwaarden uit te dragen’
‘Dragvertising als ideaal middel om merkwaarden uit te dragen’
© The Drag Agency

Juni was de Internationale Pride-maand en Nederland zou nog volgen. Maar veel groots opgezette events vinden geen doorgang vanwege de bekende coronaredenen. Toch is er veel gebeurd en staat er komende maand veel te gebeuren. Naast de BLM-movement wordt er momenteel veel aandacht gevraagd voor de rechten van de LGBTQ-gemeenschap. In Nederland rollen straks zelfs de eerste genderloze paspoorten van de band. Maar daar waar de discussies veelal hoog oplaaien in negativiteit is er een ontwikkeling die opleeft. Dragqueens en de aanwezigheid ervan in campagnes en op events.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in