Overslaan en naar de inhoud gaan

Els Dijkhuizen (Heineken): ‘Birra Moretti was grotere introductie dan Heineken 0.0’

CMO Studio | ‘We zullen er de komende drie tot vijf jaar alle kracht op blijven inzetten.’
CMO Studio met Els Dijkhuizen (Heineken Nederland)
CMO Studio met Els Dijkhuizen (Heineken Nederland)
© Video: JTD Producties
CMO Studio met Els Dijkhuizen (Heineken Nederland)
CMO Studio met Els Dijkhuizen (Heineken Nederland)
© Video: JTD Producties

Zijn het leuke tijden voor de CMO van Heineken Nederland? Op zijn minst zeer uitdagende tijden! Bij een bierconcern tijdens corona is het in ieder geval ‘never a dull moment’, omdat er continu geschakeld moet worden. Zo ook recent nog, met het wel of niet doorgaan van het jaarlijkse vriendenfeest van Amstel. Voor de zekerheid werd alles in Ahoy wél helemaal opgebouwd, terwijl de kans vrij groot was dat het niet door zou kunnen gaan. Creatief alternatief: RTL-praatprogramma Beau werd voor de gelegenheid uitgezonden vanuit Ahoy, ínclusief muzikale omlijsting van de vrienden.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in