Design Bridge heeft de nieuwe brand identity en een complete verpakkingslijn gepresenteerd voor Cacao Barry, onderdeel van Barry Callebaut Group en leverancier van chocoladeproducten voor chocolatiers, chefs en banketbakkers.
Smaakprofielen
De smaakprofielen van cacao staan in de hoofdrol. Design Bridge ontwikkelde een ‘periodiek systeem van smaakelementen’, geïnspireerd door de wereld van wijn. Het systeem laat de veelheid aan producten zien middels illustraties, zoals technische röntgenbeelden van bloemen tot cacao-illustraties en waterverfschilderingen.
Kleur
‘Met het nieuwe design voor Cacao Barry laten we onze industrie zien dat er meer is dan de donkerbruine kant van cacao. Met de nieuwe lijn onthullen we de kleurrijke, frisse wereld van cacao,’ aldus Joost Lindeman, senior global marketing manager bij Cacao Barry.
TvM
In het oktobernummer van Tijdschrift van Marketing dat op 13 oktober verschijnt, staat een interview met Joost Lindeman.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!