Ze noemen het een ‘wereldprimeur’ en het past ook helemaal bij het merk, maken we uit het persbericht op. De Bavaria-brouwerij in Lieshout heeft een tattoo-shop geopend tussen de ketels voor het biermerk 8.6. Waarom? ‘Met de tattooshop-in-brewery wil 8.6 mensen prikkelen om het zetten van een tattoo nog intenser te beleven.’
Voor deze pr-actie is samenwerking gezocht met Peter van der Helm – eigenaar van tattoo- en graffitishop Walls and Skin en groothandel Tattooland. Hij zet de tattoos. Voor de echte waaghalzen (of degenen die wat te veel 8.6 hebben geproefd) heeft de shop nog een bijzonderheid: de no look-tattoo-muur: je steekt je hand door het gat in de muur en laat de tatoeëerder lekker zijn gang gaan.
Gesponsorde tattoos
Het zwaardere bier, inderdaad met een alcohol-percentage van 8,6%, is een van de grootste merken van het Swinkels-concern en afficheert zich al langer met de tattoo-scene. Het is partner van de Paris Tattoo Convention, de grootste tattooshow in Europa, en sponsort dit jaar voor het eerst de tattoo-shows in Lyon en Barcelona. Ook laat het bierblikken ontwerpen door bekende tattoo-artiesten.
De 8.6 tattoo shop is op afspraak geopend.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!