Born05 verzorgt rebranding van De Cocktail Club

De scale-up wil het buitenland veroveren, dus aan Born05 de taak om de merkstrategie van De Cocktail Club te vernieuwen.

Afbeelding: aangeleverd

Bureau Born05, onderdeel van Ace, gaat voor De Cocktail Club een rebranding verzorgen. Dit bedrijf maakt pre-batched cocktails met verse ingrediënten en wil zowel het merk laten groeien als stappen zetten in het buitenland. Aan Born05 de taak om een vernieuwde merkstrategie inclusief rebranding te ontwikkelen.

Scale-up-stategie

De Cocktail Club levert naar eigen zeggen aan meer dan 1700 groothandels en horecaondernemingen in Nederland. De cocktails zijn snel te bereiden door horecapersoneel, wat handig is in deze tijden van personeelstekort.

Managing director van Born05 Dennis van Vugt, geeft aan: 'Snelgroeiende bedrijven als De Cocktail Club helpen we graag bij het maken van de volgende stap. Door middel van onze Scale-up Branding methode, zetten we een sterk merk neer waarmee De Cocktail Club absoluut door kan groeien de komende jaren.'

Wouter van Kaam, ceo van De Cocktail Club, is ook enthousiast. 'We zochten een bureau dat ervaring heeft met scale-ups en ons kan helpen om snel en professioneel ons merk neer te zetten. Met De Cocktail Club staan we aan de vooravond van een explosieve groei. Bij Born05 begrepen ze ons direct. Het bureau heeft daarnaast veel ervaring met merken in onze fase. We waren er dan dus ook snel uit.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie