'Razendsnelle' F16-campagne zet het Nationaal Militair Museum in de schijnwerpers
Het Nationaal Militair Museum (NMM) start een campagne rondom zijn nieuwe tentoonstelling F16: 50 jaar fast forward. Die tentoonstelling is deze week gestart en draait om de F16-straaljager, die volgend jaar na vijftig jaar dienst met pensioen gaat. KesselsKramer heeft de campagne ontwikkeld. Zo is er een 'razendsnelle' campagnevideo - hieronder te zien.
Het is de eerste tentoonstelling waarbij NMM en KesselsKramer samenwerken.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaSnelheid van F16 uitgelicht
De campagne focust op de snelheid van de F16 - de straaljager vliegt met een snelheid van maximaal tweeduizend kilometer per uur. Billboards langs snelwegen geven aan dat een F16 vijftien keer zo snel vliegt als jouw auto. Out of home-borden bij onder meer busstations brengen de naam van de F16-tentoonstelling onder de aandacht, met onderin beeld een wazige straaljager.
Gijs van den Berg, creative director bij KesselsKramer, zegt over de campagne: 'Door snelheid centraal te zetten in idee en uitwerking, begint de beleving van de nieuwe, dynamische tentoonstelling al bij de campagne.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid