Overslaan en naar de inhoud gaan

'Razendsnelle' F16-campagne zet het Nationaal Militair Museum in de schijnwerpers

De campagne rondom de F16-tentoonstelling komt uit de koker van KesselsKramer.
F16 campagne
Campagnebeeld
© Afbeelding: KesselsKramer
F16 campagne
Campagnebeeld
© Afbeelding: KesselsKramer

Het Nationaal Militair Museum (NMM) start een campagne rondom zijn nieuwe tentoonstelling F16: 50 jaar fast forward. Die tentoonstelling is deze week gestart en draait om de F16-straaljager, die volgend jaar na vijftig jaar dienst met pensioen gaat. KesselsKramer heeft de campagne ontwikkeld. Zo is er een 'razendsnelle' campagnevideo - hieronder te zien.

related partner content for mobile comes here

Het is de eerste tentoonstelling waarbij NMM en KesselsKramer samenwerken. 

Snelheid van F16 uitgelicht

De campagne focust op de snelheid van de F16 - de straaljager vliegt met een snelheid van maximaal tweeduizend kilometer per uur. Billboards langs snelwegen geven aan dat een F16 vijftien keer zo snel vliegt als jouw auto. Out of home-borden bij onder meer busstations brengen de naam van de F16-tentoonstelling onder de aandacht, met onderin beeld een wazige straaljager. 

Gijs van den Berg, creative director bij KesselsKramer, zegt over de campagne: 'Door snelheid centraal te zetten in idee en uitwerking, begint de beleving van de nieuwe, dynamische tentoonstelling al bij de campagne.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in