'Razendsnelle' F16-campagne zet het Nationaal Militair Museum in de schijnwerpers


Het Nationaal Militair Museum (NMM) start een campagne rondom zijn nieuwe tentoonstelling F16: 50 jaar fast forward. Die tentoonstelling is deze week gestart en draait om de F16-straaljager, die volgend jaar na vijftig jaar dienst met pensioen gaat. KesselsKramer heeft de campagne ontwikkeld. Zo is er een 'razendsnelle' campagnevideo - hieronder te zien.
Het is de eerste tentoonstelling waarbij NMM en KesselsKramer samenwerken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSnelheid van F16 uitgelicht
De campagne focust op de snelheid van de F16 - de straaljager vliegt met een snelheid van maximaal tweeduizend kilometer per uur. Billboards langs snelwegen geven aan dat een F16 vijftien keer zo snel vliegt als jouw auto. Out of home-borden bij onder meer busstations brengen de naam van de F16-tentoonstelling onder de aandacht, met onderin beeld een wazige straaljager.
Gijs van den Berg, creative director bij KesselsKramer, zegt over de campagne: 'Door snelheid centraal te zetten in idee en uitwerking, begint de beleving van de nieuwe, dynamische tentoonstelling al bij de campagne.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid