2 november startte de nieuwe campagne van Beter Horen met een ‘documercial’ met theaterregisseuse Nelleke Verweij waarin ‘het persoonlijke verhaal van een echte klant centraal staat’.
Met de lancering van deze documercial wil Beter Horen een ander geluid laten horen ‘dan de rest van de branche’.
Dorenda Nefkens, marketing director: ‘In de nieuwe campagne kiezen wij er bewust voor om naast de klant te staan. Door met respect te zeggen waar het op staat, een realistisch beeld te geven ten aanzien van verwachtingen, kortom een eerlijk verhaal te vertellen, tonen wij mensen in hun kracht. Samen doen wij er vervolgens alles aan om een oplossing te zoeken waarmee klanten écht geholpen zijn.’
Marktleiderschap
De uitingen beginnen met: ‘Beter horen begint met...’ Vervolgens worden taboes en barrières benoemd die klanten tegenhouden om een hoortoestel aan te schaffen. Met deze aanpak wil Beter Horen de autoriteit van het marktleiderschap opnieuw laden.
Beter Horen werkt niet met een reclamebureau, maar met een creatief team: art director Rob Severein (voorheen OgilvyOne, Proximity/BBDO en &KoenseSeverein) en copywriter Roland van Beveren (voorheen BBDO)
Eind november start een tweede documercial.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!