Overslaan en naar de inhoud gaan

Andy Mosmans (Unknown Group): ‘Wij helpen oprichters hun roeping te realiseren’

CMO Studio | ‘Wij willen gaan voor mooie bedrijven die de wereld verbeteren.’
Andy Mosmans
Andy Mosmans
© Productie: JTD Producties
Andy Mosmans
Andy Mosmans
© Productie: JTD Producties

In de vijftiende aflevering van CMO Studio, de video- en podcastrubriek over marketing van Adformatie, bespreken we met Andy Mosmans, CMO bij Unknown Group, de actualiteit van het marketingvak, gaan we in op het laatste marketing- en merknieuws van Unknown Group én roept hij ‘De Winnaar van de Week’ uit. Daarna gaat hij dieper in op de marketingstrategie van Unknown Group.

related partner content for mobile comes here

Bekijk de aflevering hieronder, of beluister hem als podcast via je favoriete podcast-app. (Te beluisteren via Spotify, Apple Podcast en Google Podcast.)

(Meer uitgebreide thema-agenda onder de video.)

(LET OP! Wegens een copyright claim is het filmpje van 20:24 - 20:55 ZONDER geluid)

CMO Studio #15: Andy Mosmans (Unknown Group)

Thema’s in deze aflevering van CMO Studio:

Amazon gaat refurbished producten verkopen. Daar kan je niet op tegen zijn toch? Of voelt Mosmans toch een beetje argwaan? Amazon is toch de retailer van de lage prijzen en de wereld volschoppen met spullen?

Shell wil niet meer Royal Dutch zijn en verlaat Nederland als fiscale hoofdzetel. Goede stap?

Unknown Group is initiatiefnemer van Get in the ring, dat startups scout. Wie won er dit jaar?

Bellen met de Winnaar van de Week

Unknown investeert in bedrijven en helpt bedrijven hun business te ontwikkelen. Zit daar nog een missie achter?

Uit de recente Grote Marketing Enquête blijkt dat data-gedreven beslissingen steeds meer de norm zijn. Hoe is dit te verklaren?

De marketingwijsheid van CMO Studio #15

Terugkijken

CMO Studio #1: Pieter Smeets (ASN Bank): ‘Duurzaam moet niet te moeilijk zijn'

CMO Studio #2: Merijn Everaarts (Dopper): ‘Groei is een superslecht model’

CMO Studio #3: Frans Leenaars (TUI): ‘Sinds de persco van 11 mei is de deksel eraf'

CMO Studio #4: Leo Hensen (T-Mobile): ‘We zijn naar één marketingteam gegaan waarin we vier merken managen’

CMO Studio #5: David Verschoor (Hartstichting): ‘De traan is totaal niet meer onderscheidend’

CMO Studio #6: Greo Belgers (Triodos): ‘We werden als elitair gezien’

CMO Studio #7: Thecla Schaeffer (Tony’s): ‘Nederlandse reclame, het blijft altijd bij leuke kleine verhaaltjes’

CMO Studio #8: Marcel Aalders (CarpetRight): 'Marketeers moeten de taal van sales en van de CFO spreken'

CMO Studio #9: Bas Bisschops (ABN Amro): ‘Data niet alleen leidend in performance-marketing, maar ook in strategische besluitvorming'

CMO Studio #10: Corné Hoogendoorn (Corendon): ‘Wij voorspellen wat iemands volgende vakantie wordt’

CMO Studio #11: Dorkas Koenen (Rabobank): ‘Marketeers moeten littekens oplopen’

CMO Studio #12: Nienke van de Streek (Aldi): ‘Balen dat de Consumentenbond ons niet uitriep tot de goedkoopste’

CMO Studio #13: Patrick Kuijsters (Volksbank): 'Onze merkstrategie creëert veel samenhang'

CMO Studio #14: Johan van der Zanden (Albert Heijn): ‘De volgende kerstcommercial is anders dan anders’

CMO Studio ontvangt binnenkort Rosella Passier (KNVB) en Maryam Boonstra (PostNL)

CMO Day

CMO Studio is dé contentserie voor de CMO Community van Adformatie. Onder de vlag van CMO Community organiseren we verschillende live events, waaronder ook de CMO Day op 17 mei 2022.

House of Executives

De CMO Community maakt onderdeel uit van House of Executives. Dat is een label van Sijthoff Media dat gespecialiseerd is in het opbouwen en onderhouden van boardroom-netwerken voor CFO, CHRO, CIO, CMO en M&A. House of Executives ontplooit activiteiten voor C-level-executives uit het bedrijfsleven en de overheid in Nederland en België.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in