In de vijftiende aflevering van CMO Studio, de video- en podcastrubriek over marketing van Adformatie, bespreken we met Andy Mosmans, CMO bij Unknown Group, de actualiteit van het marketingvak, gaan we in op het laatste marketing- en merknieuws van Unknown Group én roept hij ‘De Winnaar van de Week’ uit. Daarna gaat hij dieper in op de marketingstrategie van Unknown Group.
Bekijk de aflevering hieronder, of beluister hem als podcast via je favoriete podcast-app. (Te beluisteren via Spotify, Apple Podcast en Google Podcast.)
(Meer uitgebreide thema-agenda onder de video.)
(LET OP! Wegens een copyright claim is het filmpje van 20:24 - 20:55 ZONDER geluid)
Thema’s in deze aflevering van CMO Studio:
Amazon gaat refurbished producten verkopen. Daar kan je niet op tegen zijn toch? Of voelt Mosmans toch een beetje argwaan? Amazon is toch de retailer van de lage prijzen en de wereld volschoppen met spullen?
Shell wil niet meer Royal Dutch zijn en verlaat Nederland als fiscale hoofdzetel. Goede stap?
Unknown Group is initiatiefnemer van Get in the ring, dat startups scout. Wie won er dit jaar?
Bellen met de Winnaar van de Week
Unknown investeert in bedrijven en helpt bedrijven hun business te ontwikkelen. Zit daar nog een missie achter?
Uit de recente Grote Marketing Enquête blijkt dat data-gedreven beslissingen steeds meer de norm zijn. Hoe is dit te verklaren?
De marketingwijsheid van CMO Studio #15
Terugkijken
CMO Studio #1: Pieter Smeets (ASN Bank): ‘Duurzaam moet niet te moeilijk zijn'
CMO Studio #2: Merijn Everaarts (Dopper): ‘Groei is een superslecht model’
CMO Studio #3: Frans Leenaars (TUI): ‘Sinds de persco van 11 mei is de deksel eraf'
CMO Studio #5: David Verschoor (Hartstichting): ‘De traan is totaal niet meer onderscheidend’
CMO Studio #6: Greo Belgers (Triodos): ‘We werden als elitair gezien’
CMO Studio #10: Corné Hoogendoorn (Corendon): ‘Wij voorspellen wat iemands volgende vakantie wordt’
CMO Studio #11: Dorkas Koenen (Rabobank): ‘Marketeers moeten littekens oplopen’
CMO Studio #13: Patrick Kuijsters (Volksbank): 'Onze merkstrategie creëert veel samenhang'
CMO Studio ontvangt binnenkort Rosella Passier (KNVB) en Maryam Boonstra (PostNL)
CMO Day
CMO Studio is dé contentserie voor de CMO Community van Adformatie. Onder de vlag van CMO Community organiseren we verschillende live events, waaronder ook de CMO Day op 17 mei 2022.
House of Executives
De CMO Community maakt onderdeel uit van House of Executives. Dat is een label van Sijthoff Media dat gespecialiseerd is in het opbouwen en onderhouden van boardroom-netwerken voor CFO, CHRO, CIO, CMO en M&A. House of Executives ontplooit activiteiten voor C-level-executives uit het bedrijfsleven en de overheid in Nederland en België.