Overslaan en naar de inhoud gaan

Campina wil het merk van ‘veerkracht’ worden, maar hoe?

April dit jaar zette Campina het thema ‘mentale fitheid’ in gang. Nu is er een 0-meting. Hoe staat Nederland ervoor?
Veerkracht
Veerkracht
© Campina
Veerkracht
Veerkracht
© Campina

Een 0-meting, dat klinkt heel erg marketing. Geen toeval dan ook dat het onderzoek naar de veerkracht van Nederlanders in gang is gezet door Carien de Bas, marketing manager bij Campina. Het onderzoek (bureau: Ipsos), moest er komen omdat het zuivelmerk in het voorjaar zijn purpose had aangescherpt naar: ‘Campina voedt de veerkracht van Nederland.’ Als je die veerkracht een push wil geven, moet je wel weten waar die nu staat.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in