Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Aldi straks weer positieve bondgenoot van de consument’

Aldi als positieve beweging, gebaseerd op enthousiasme. Daar wordt in samenwerking met Indie nu aan gebouwd.
Adformatie Connects Daily talks Aldi
Adformatie Connects Daily talks Aldi
Adformatie Connects Daily talks Aldi
Adformatie Connects Daily talks Aldi

Vorige week werd bekend dat Aldi – na een bureauoriëntatie – ervoor gekozen heeft om samen te werken met reclamebureau Indie. De samenwerkende partijen zitten middenin het proces om het merkverhaal van de supermarktdiscounter vorm te geven. Heel veel concreets ligt er nog niet. Tot nu toe werd één beeld (zie hieronder) en één tekst vrijgegeven. Een tekst die gelezen kan worden als het antwoord van Aldi op corona. Het geeft tevens een inkijkje in de toon van de merkcampagne die over een paar maanden zal volgen. Toch waren Nienke van de Streek, managing director marketing & communication bij Aldi en Lode Schaeffer van Indie in een videointerview met Adformatie meer achtergrond te geven en vooruit te blikken op dat wat komen gaat.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in