Technologieontwikkelaar Adcombi en digital advertising agency Marqeting gaan een marketingtool aanbieden waarmee landelijke online reclamecampagnes kunnen worden ingericht op lokaal niveau. Bedrijven met verschillende vestigingen in het land kunnen daarmee centraal ingerichte online campagnes uitrollen. Voor vestigingen - bijvoorbeeld een franchisenemer - kan een lokale campagne worden toegevoegd, bijvoorbeeld naar aanleiding van kortingsacties, speciale aanbiedingen of de lancering van een specifiek product.
Twist
Adcombi en Marqeting bundelden de krachten bij de ontwikkeling van multi-advertising. Marqeting is een digital advertising specialist gericht op performance en service. Adcombi een technologiebureau gespecialiseerd in de ontwikkeling van marketingperformance. Beide bureaus werden opgericht door Gerrit Reinders en Dirk Brand. ‘We hebben een tool gecreëerd waarmee een centrale landelijke campagne met een uniforme uitstraling kan worden uitgerold, maar wel met de mogelijkheid van een lokale twist door individuele vestigingen’, legt Gerrit Reinders uit. ‘Zo wil een ondernemer in Laren zijn doelgroep net iets anders aanspreken dan een ondernemer in Hoogeveen, die hetzelfde product aanbiedt. Denk bijvoorbeeld aan kortingsacties op lokaal niveau, een speciale aanbieding of het benadrukken van een specifiek product. Met een online dashboard kan een lokale vestiging zijn eigen specifieke display samenstellen op basis van de landelijk gebruikte online banner en daarmee een lokale campagne uitrollen mét een landelijk bereik.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!