Daarmee wordt #FIRST één van de langst aaneengesloten live-programma’s op de Nederlandse televisie.
In december startte Ziggo het exclusieve kanaal #FIRST om de doelgroep 13- tot 19-jarigen meer naar de televisie te laten kijken. De zender gooide het vanaf de start over een andere boeg door volledig in te zetten op live-televisie, dat nergens terug te kijken is. Met alle focus op de interactie met de kijker.
Team zo groot als BNN's administratieve afdeling
‘Lachen natuurlijk, dat we nu nog meer TV mogen maken’ vertelt Veras Fawaz, YouTuber en programmamaker bij #FIRST. ‘Al is het ook wel even aanpoten. We zijn niet alleen presentator, we bedenken, maken, monteren en schakelen in de studio. Ik denk dat ons complete team zo groot is als alleen de administratie afdeling van BNN!’
De zender ontvangt dagelijks tussen de 1500 en 3000 berichten van kijkers, die via Instagram, Telegram, Skype en Twitter actief mee kunnen doen met de uitzending.
#FIRST is van maandag tot en met vrijdag van 15:30 tot 17:00 te zien op kanaal 13 van Ziggo.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!