Weekendcampagne: tweede 'Doorgaan-commercial' van De Amersfoortse

Pool Worldwide tekent voor deze commercial, die als doel heeft ondernemers te helpen om hun ideeën gerealiseerd te krijgen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In deze tweede commercial in de serie &;Doorgaan&; van &;ondernemersverzekeraar&; De Amersfoortse, staat het bedrijf XOFA centraal. XOFA maakt nieuwe leren tassen van oude leren banken. Om het bedrijf te kunnen uitbreiden is XOFA op doorgaan.nl een crowdfundingproject gestart.

Ondernemersverzekeraar De Amersfoortse nam het initiatief om Doorgaan.nl in het leven te roepen. Het doel is om ondernemers te helpen om hun ideeën gerealiseerd te krijgen. Naast het feit dat heel Nederland kan meedoen, investeert de Amersfoortse ook 2 miljoen euro in verschillende projecten. Daarnaast worden de ondernemers geholpen om hun project bij zo’n groot mogelijk publiek bekend te maken. Deze commercial is daar een voorbeeld van.

Ook via Facebook, LinkedIn, Twitter, kranten & banners wordt er flink aan de weg getimmerd om de verschillende projecten bekendheid te geven.


Dit is de eerste commercial in de serie:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie