Na een pitch met meerdere bureaus kwam Amsterdam Worldwide als winnaar uit de bus. Het bureau heeft de taak om een nieuw communicatieplatform te ontwikkelen dat het biermerk helpt te vernieuwen in Duitsland en de gevestigde Europese markt. De campagne wordt naar verwachting in de eerste helft van 2014 gelanceerd.
Het team van Amsterdam Worldwide wordt geleid door Richard Gorodecky (ecd) en Ulli Kurtenbach (strategy director). Vanuit Blend\Bureaux is Jurriaan Baker de creatieve strateeg.
Jordi Queralt (marketingdirecteur bij Warsteiner): ‘Het team heeft zijn eerste klas strategische en creatieve kwaliteiten en kennis van de industrie laten zien. Het toonde duidelijk inzicht tijdens de briefing en we kijken ernaar uit om samen een succesverhaal te bouwen voor Warsteiner.
Brian Elliott (oprichter en ceo van Amsterdam Worldwide): ‘Warsteiner heeft een geweldige stamboom als familiebedrijf van de familie Cramer voor negen generaties, nu onder leiding van Catharina Cramer. We zijn er trots op dat we een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van het merk helpen schrijven.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!