Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrouw en Linda. doen gezamenlijke campagne Primark

Ter ere van het vijftienjarige bestaan van de retailer.
Primark 15 jaar
Primark 15 jaar

Primark bestaat vijftien jaar in Nederland. Tijdens een jubileumevent kregen daarom vijftien vrouwen een make-over kregen en werd de nieuwe collectie gepresenteerd. Voor de aanvullende campagne werken Vrouw (Mediahuis Nederland) en Linda. (Talpa Network) samen om het bereik in de vrouwelijke doelgroep te vergroten. De doelgroepen van beide merken zijn complementair aan elkaar.

related partner content for mobile comes here

Van de vrouwen die tijdens het event een make-over kregen werd een voor-en-nafoto gemaakt. Hun persoonlijke verhalen zijn de basis voor de verdere campagne. Interviews met een aantal vrouwen komen in Vrouw en Linda. (online en print).

'Bij Primark vinden we het belangrijk om vrouwen in al hun fases te ondersteunen en haar mooi te laten voelen', zegt Christine Braun, corporate communications manager Primark.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in