
Primark bestaat vijftien jaar in Nederland. Tijdens een jubileumevent kregen daarom vijftien vrouwen een make-over kregen en werd de nieuwe collectie gepresenteerd. Voor de aanvullende campagne werken Vrouw (Mediahuis Nederland) en Linda. (Talpa Network) samen om het bereik in de vrouwelijke doelgroep te vergroten. De doelgroepen van beide merken zijn complementair aan elkaar.
Van de vrouwen die tijdens het event een make-over kregen werd een voor-en-nafoto gemaakt. Hun persoonlijke verhalen zijn de basis voor de verdere campagne. Interviews met een aantal vrouwen komen in Vrouw en Linda. (online en print).
Vacatures
Medewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS InstituteClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu Centraal'Bij Primark vinden we het belangrijk om vrouwen in al hun fases te ondersteunen en haar mooi te laten voelen', zegt Christine Braun, corporate communications manager Primark.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid