Vice Media Group gaat lokale, kleine bedrijven gratis advertentieruimte bieden op al zijn eigen platformen. Het gaat om een wereldwijd initiatief, dus ook in Nederland.
Het 'Locals Only'-initiatief heeft als doel kleine bedrijven te ondersteunen die zijn getroffen door de gevolgen van Covid-19. Kleine bedrijven kunnen vanaf nu het Vice-publiek bereiken met hun eigen op maat gemaakte (reclame)boodschap.
Vice wil zijn lokale communities helpen door ondersteuning te bieden aan ondernemers op plekken waar het mediabedrijf zelf prominent aanwezig is. Deze gebieden omvatten New York City, Los Angeles, Mexico City, Toronto, Singapore, Londen, Amsterdam, Melbourne, Berlijn, Milaan en Parijs.
Je kunt in drie stappen gratis adverteren op Vice.
-
Vertel Vice over je bedrijf: Bezoek de Locals only interface en voer jouw bedrijfsnaam, socials, website, locatie voor targeting in, evenals hoe jouw bedrijf is beïnvloed door Covid-19.
-
Bouw je eigen advertentie: upload je logo, afbeeldingen, links en eventueel bijbehorende tekst.
-
Dien je advertentie in: Dien als laatste de contact- en bedrijfsinformatie in. Na goedkeuring krijgt de eigenaar een e-mail. De advertentie wordt vervolgens toegevoegd aan de geografisch gerichte lokale rotatie en geüpload op de verschillende platformen van Vice Media Group.
Vice Media Group werkt voor het Locals Only-initiatief samen met kleinere bedrijven, waaronder Kultlab Events in Amsterdam en Exit9 Gift Emporium in New York.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!