Tien juryleden onder leiding van twee voorzitters stellen dit jaar de nominaties en winnaars vast van de Mercurs, de prijzen voor de magazine mediabranche.
De jury onder leiding van Ruud de Langen buigt zich over de categorieën Mercur Reportage van het Jaar, Mercur Hoofdredacteur van het Jaar, Mercur Artdirection van het Jaar en PostNL Mercur Partnership van het Jaar.
De jury met José Rozenbroek aan het hoofd neemt de categorieën Mercur Magazinemerk van het Jaar, Aldipress Mercur Cover van het Jaar, Mercur Innovatie van het Jaar en Mercur BeLOFte van het Jaar voor haar rekening.
De Magazine Media Associatie (MMA) meldde eerder dat de Mercurs uitreiking weer in december is, maar kleinschaliger van opzet.
Inzenden kan nog tot 8 oktober.
De jury's
Op de foto (v.l.n.r. bovenste rij) de jury De Langen:
Ruud de Langen (juryvoorzitter, mediaspecialist)
Nathalie Peters (founder MORGENFRISK)
Sabine Verschueren (eigenaar creatief bureau Studio Verschueren)
Marieke Schoon - van der Loop (marketing manager PostNL)
Thomas de Heide (redacteur / coördinator FD Persoonlijk / voorzitter sectiebestuur tijdschriften NVJ)
Op de foto (v.l.n.r. onderste rij) de jury Rozenbroek:
José Rozenbroek (juryvoorzitter, bladenmaker / journalist)
Stephan van der Sman (ondernemer / consultant King’s Cross Unsold Inventory)
Nicolette Hulsebos (uitgever / hoofdredacteur FONK / bestuurslid Lucas-Ooms Fonds)
Jaap Biemans (artdirector Volkskrant Magazine)
Marsha Dousi (salesmanager publishers Aldipress)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!