TUI in Nederland en België voor media naar UM

De samenwerking is per 1 oktober ingegaan.

TUI Nederland

TUI Benelux heeft na een uitgebreide review tussen verschillende bureaus gekozen voor UM als nieuwe mediabureaupartner vanaf 1 oktober 2019 in zowel Nederland als België. UM is in deze nieuwe samenwerking verantwoordelijk voor de mediastrategie en de implementatie hiervan. Eerder zat het merk bij Mediaxplain.

TUI heeft onder meer de merken TUI en Kras. UM is onderdeel van IPG Mediabrands. 

Volgens Roosmarijn Quartier, head of marketing communications TUI Benelux, heeft het reismerk voor UM gekozen omdat 'de benadering die uitgaat van data en creatie ons heeft overtuigd dat we samen mooie dingen kunnen doen'.

'TUI heeft uiteraard de ambitie om nog verder te groeien. Met UM aan onze zijde geloven we erin dat we die ambitie kunnen waarmaken op een innovatieve en onderbouwde manier. Nederland en België houden wel allebei hun lokale eigenheid en opportuniteiten.'

Carolien van ’t Hek, sinds kort CEO UM: ‘TUI is marktleider en een ambitieuze en snelgroeiende internationale onderneming, die niet alleen in veel landen actief is maar ook in een enorm dynamische markt. Met slim gebruik van data en technologie en de creatieve inzet van media en content willen we deze markt gaan uitdagen.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie