Tripper keert na 20 jaar afwezigheid terug

Nederlands jeansmerk maakt comeback met online campagne.

was in de jaren '80 van de vorige eeuw het eerste denimmerk voor vrouwen. Voor de herlancering heeft het Eindhovense Fama Volat een campagne gemaakt rond drie Nederlandse vrouwen die letterlijk hun grenzen hebben verlegd. In persoonlijke videoverhalen vertellen zij over hun gevoel van vrijheid en de ontwikkelingen die zij hebben meegemaakt.

De campagne, getiteld ‘Stretch your horizon’, is alleen online te zien op diverse Sanoma-titels en blogs.

De campagne moet uitdragen dat Triopper gelooft in de schoonheid van vrouwelijke vrijheid. 'Want je bent op je mooist als je je vrij voelt. Vrij om te gaan en staan waar je wilt. Om te zeggen wat je wilt. Om te doen wat je wilt en te dragen wat je wilt. Tripper geeft je die (bewegings) vrijheid. Door haar super stretchy jeans. Dus, verleg je grenzen en haal het beste uit jezelf.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie