Nu we met zijn allen in zelf-isolatie zitten, hebben we genoeg tijd om onszelf opnieuw uit te vinden. Iets wat Taco Bell ook heeft gedaan met de Triplelupa. De ‘chalupa’ maar dan verdrievoudigd, met drie verschillende smaken. En hoe kun je dat nou beter communiceren met je doelgroep dan op TikTok?
Een TikTok ‘Dad’ (de vaders die op TikTok zitten, want TikTok is niet alleen voor Gen Z), volgt verschillende trends en laat via deze trends zien wat de Triplelupa is. Zo danst hij de ‘Renegade’ en transformeert hij zichzelf in een e-boy (een populaire ‘emo’-achtige jongen).
Taco Bell heeft het TikTok verticale format slim opgenomen in hun nieuwe reclame, de kijker krijgt zo het idee dat ze daadwerkelijk naar de app kijken. Met deze reclame laat Taco Bell zien hoe je slim smartphone specifieke content, omzet naar televisiereclames. Als dat niet een goed voorbeeld van jezelf opnieuw uitvinden is…
Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!