Overslaan en naar de inhoud gaan

Thalys over nieuwe klassenindeling: ‘Zakelijke reizigers liepen weg uit Comfort 1’

Marketingdirecteur Thalys over ergernis aan yield management, comfort zonder restauratie en het rampzalige boekingssysteem van Thalys.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Thalys gaat van een tweeklassen- naar een drieklassensysteem. Praktisch wordt de huidige eerste klasse, Comfort 1, in tweeën gesplitst. Dat leidt tot een verdeling in Standard, Comfort en Premium. Je zou kunnen zeggen dat Comfort een iets versoberde versie van het bestaande Comfort 1 is, en Premium juist een verrijkte versie. (Zie uitleg in kader.) Bruno Dierickx (foto) is bij Thalys als directeur marketing & commercial verantwoordelijk voor de nieuwe indeling. Hij licht de plannen, die per 10 december worden geëffectueerd, aan Marketing Online toe.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in