Teads sluit exclusieve samenwerking met Vidaa voor CTV Homescreen

In Nederland, VS, Canada en 26 andere markten.

Het wereldwijde mediaplatform Teads kondigt een exclusieve samenwerking aan met Vidaa, het smart tv-platform achter merken als Hisense, Toshiba, Loewe en Leica. Naast Nederland omvat deze samenwerking de Verenigde Staten, Canada en 26 andere markten in Europa en de regio Azië-Pacific.
Exclusieve CTV Homescreen.

Met de samenwerking krijgt Teads exclusieve toegang tot het Nederlandse connected TV (CTV)-aanbod binnen de Vidaa-homescreen. Vidaa claimt wereldwijd een maandelijks bereik van publiek dat meer dan twee miljard uur aan content streamt. Daarnaast opent het eigen streamingplatform Vidaa Channels extra premium video inventory voor adverteerders.

'De samenwerking met Vidaa vergroot in een klap ons Nederlands CTV-bereik, waardoor we adverteerders een nog aantrekkelijker omnichannel-aanbod kunnen bieden', zegt Geert Hoogeveen, managing director Teads Nederland. 'Bovendien kunnen adverteerders dit bereik nu rechtstreeks inkopen via onze eigen Teads Ad Manager (TAM). Daarmee kunnen ze campagnes naadloos verspreiden over alle schermen – van tv tot mobiel en desktop. Ons aanbod van brandsafe en creatieve
videoplossingen voor CTV blijft groeien, zodat adverteerders impactvol contact kunnen maken met hun publiek op alle digitale touchpoints.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie