Talpa Network introduceert Playtime, een streaming spelplatform met exclusieve Nederlandse content als Lingo, Dolfje Weerwolfje en Denksport, aangevuld met 'originals' en content van Studio 100, Disney, Cartoon Network en Nickelodeon. De eerste maand is het platform gratis, daarna betaal je 4,99 euro per maand.
Op Playtime zijn meer dan driehonderd games in verschillende categorieën en moeilijkheidsgraden te spelen zonder ze te downloaden. Voor kinderen is er een veilige omgeving waarvoor ouders een profiel kunnen instellen. De afgelopen maanden zijn er betatests gedaan en nu mag Playtime naar buiten.
Playtime is een initiatief van Talpa Gaming, powered by Azerion: de vorig jaar ontstane joint venture tussen Talpa Network en Azerion. Volgens ceo Louise van Nispen van Talpa Gaming is online gamen inmiddels de snelst groeiende vorm van entertainment. 'Playtime onderscheidt zich door specifieke focus op de Nederlandse consument.'
Een tv-campagne, digital en social advertenties moeten de introductie ondersteunen. De tv-commercial van Playtime is een samenwerking tussen het Bureau van Talpa Network en regisseur Michael Middelkoop.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!