De productie van oranje promo-artikelen draait als nooit te voren in dit oneven jaar zonder WK, EK of Olympische spelen. De winkels staan de komende maand vol met kronings-mokken, vlaggen, boeken en lepeltjes. Het is zaak in deze maand op het juiste moment te pieken…
De koningin gaf de merken echter niet veel tijd… Zijn partijen als Albert Heijn, Plus, Heineken en Grolsch in staat om binnen 4 maanden een relevante en slimme promo-activatiecampagne te ontwikkelen, of kiezen ze voor een gangbare oranje inhaker?
De komende periode zal Molblog alle sales promotions van nationale merken rondom de abdicatie scherp in de gaten houden. Samen met inhaakspecialist Gonnie Spijkstra en Bas de Zeeuw van de Promotiemakers worden de promoties uitvoerig besproken.
Houdt u ons ook op de hoogte? Stuur dan voor donderdag 24 april uw campagnemateriaal naar de redactie (Adformatie Groep, Poeldijkstraat 4, 1059 VM Amsterdam).
Uiteindelijk zullen we op 29 april er 1 kronen tot Nederlands Kampioen Oranje promo. Wie wint de Bokaal?
Lees meer over de oranje promoties in het dossier: Kroning Willem-Alexander.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!