Snippet Media gaat samenwerken met [M]media. De samenwerking houdt in dat [M]media verantwoordelijk wordt voor de verkoop van alle digitale inventory van de titels Saar Magazine, Tis Hier Geen Hotel, Mynd en Me-to-We, die met directe sales en programmatic advertising aan de markt worden aangeboden. De titels zijn een toevoeging aan de channel Lifestyle Vrouwen.
Snippet Media kiest onder andere voor [M]media om de advertentietechnologie en het vrouwenchannel. De sales voor Saar specifiek (print en online branded content) is sinds kort in handen van Mediavijftig.
Barbara van Erp van Snippet Media: '[M]media heeft de laatste jaren een aantal andere vrouwentitels in de portefeuille gekregen, waarop onze titels een leuke en sterke aanvulling zijn.'
Jouke Tjeerdsma, managing director [M]media: 'Na het verbreden van onze scope en daarmee onze focus op zowel de doelgroep mannen als vrouwen, zorgt dit partnership ervoor dat wij onze sterke positie binnen het vrouwendomein vergroten.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!