ZIGT moet zorgen voor de doorontwikkeling van de bekendheid van het merk in Nederland.
Deze week begint de eerste campagne sinds de samenwerking op tv. Het betreft een nieuwe commercial in de serie ‘Gefixt met Sixt’. Selmore ontwikkelde de commercial. De voordelen van het huren van een auto voor een city trip ten opzichte met het vliegtuig reizen worden op een ludieke manier onder de aandacht gebracht.
Maarten Ordelman, marketingmanager bij Sixt over de bureaukeuze: 'ZIGT overtuigde ons met een gedegen analyse van onze inzet van de afgelopen jaren en hoe deze geoptimaliseerd kon worden. In combinatie met scherpe transparante inkoop was dit voor ons een uitstekende keuze.'
Rogier Bruggeman van ZIGT: 'Sixt is een schitterend familiebedrijf wat in een eeuw tijd is uitgegroeid tot een wereldspeler. Wij zijn trots dat we vanaf dit jaar bij mogen dragen aan de verdere groeistrategie van Sixt in Nederland.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!