Alle prijzen zijn werk dat Silo met architectenbureau Mecanoo gemaakt heeft voor het Zaans Medisch Centrum. De opdracht luidde: creëer een helende omgeving.
De ene gouden Cube werd gewonnen in de categorie ‘Design, Environmental, Retail/Restaurant/Office, Series’. En de andere twee in de categorie ‘Design, Illustration, Wildcard, Series’.
De grote winnaar tijdens het global ADC 96th Annual Awards gala in New York was The Field Trip to Mars van McCann New York voor Lockheed Martin – met 9 Cubes. Een andere opvallende winnaar was het Japanse netwerk Dentsu met in totaal 24 ADC Cubes.
De Cubes zijn de internationale Amerikaanse vakprijzen voor 'excellente craft' en werden voor het eerst uitgereikt in 1921. Daarrmee zijn het de oudste reclameprijzen ter wereld.
Bekijk hier alle winnaars (uit 28 verschillende landen).
De overall winnaars:
Agency of the Year — McCann New York
Network of the Year — McCann Worldgroup
Digital Agency of the Year — McCann New York
Design Team of the Year — Dentsu, Tokyo
Production Company of the Year — Framestore, New York
School of the Year — School of Visual Arts, New York
Client of the Year — Lockheed Martin
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!