Robbert van Loon is medeoprichter van Pinchhitters, het mediabureau dat naar eigen zeggen op vijf meter nauwkeurig mensen kan targeten via media. In deze aflevering van Just Getting Started vertelt Van Loon hoe hij in coronatijd het businessmodel van zijn eerdere activatiebureau Basket heeft getransformeerd tot Pinchhitters en wat deze propositie volgens hem zo bijzonder maakt. Een ontspannen gesprek met daarnaast ruimte voor onderwerpen als vriendschap, voetbaljargon en K3.
Poen en pitches
Met de maandelijkse podcastserie Just Getting Started, gepresenteerd door Danijel Dercksen en Lars Reimink, brengen VIA en Adformatie de nieuwe generatie bureaudirecteuren voor het voetlicht. Iedere maand wordt een jonge bureaubaas ondervraagd over de start en groei van het bureau aan de hand van vier thema's: personeel, poen, pitches en proces.
Eerder waren Michan Tolman (Popcorn Stories), Isabel Boerdam (Green Food Lab), Marieke Verhaar (Ovide Agency), Japie Stoppelenburg (Truus), Pieter Zijlstra (Locals Agency), Caitrína van Veen (Marble), Jasper Fraikin (FJ), Linda Franse (Fama Volat), Fabian de Jong (The Herd) en Dorien Kuiken (Fitzgerald) te gast.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!