Overslaan en naar de inhoud gaan

RAB wordt Audify, nieuwe marketingorganisatie voor audio

De marketingorganisatie wil zich nadrukkelijk inzetten voor meer en beter gebruik van geluid in commerciële communicatie.
audio
© 123RF
audio
© 123RF

Audify wil zich als marketingorganisatie nadrukkelijk inzetten voor meer en beter gebruik van geluid in commerciële communicatie.

Audify constateert dat luisteren met meer dan 40 procent van de totale mediatijd één van de belangrijkste vormen van mediaconsumptie is en dat het aantal platforms dat de luisteraar consumeert exponentieel groeit. 'Anderzijds benut de reclame-industrie de potentie van geluid nog niet ten volle. Slechts 5 procent van de reclamebestedingen gaat naar audio. Daarom zijn de stichting, het bestuur en al haar deelnemers tot deze nieuwe positionering en naam gekomen.'

Liedewij Hentenaar, directeur van Audify: 'Hoe klinkt jouw merk? Dat is de vraag die centraal staat bij Audify. Het is daarbij logisch dat Audify haar werkveld verbreedt ten opzichte van de positie van het RAB. Nadenken over je merkgeluid is een eerste stap naar het benutten van de potentie van audio. Daarbij past de nieuwe naam naadloos bij het nieuwe luisteronderzoek  dat in 2022 het levenslicht zal zien.'

Nieuwe merkidentiteit

Het merk Audify is ontwikkeld in samenwerking met De Positioneerders, Brand Being, Amp.Amsterdam. Ambassadors, Basisidee, SMIT Digitaal Vakmanschap en InSites Consulting. 

Ajudify logo

Zie ook: Iedereen kijkt naar Spotify

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in