Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever komt in UK met indrukwekkende CSR-film 'Project Sunlight'

Levensmiddelenbedrijf Unilever heeft in de UK voor de eerste keer een commercial uitgezonden waarin het met zijn corporate merk adverteert.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de film, die zondagavond 9 november voor het eerst te zien was in de onderbreking tijdens de Britse X-factor, wordt een brug geslagen tussen iconische speeches uit het verleden en de nieuwe helden uit het heden, nodig om het verschil te maken op terreinen als gezondheidszorg- en schoonwaterprogramma’s, armoede- en hongerbestrijding.


related partner content for mobile comes here

Speeches for Action on Food Poverty in UK - A Unilever Project Sunlight film

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.



De film, waarin Martin Luther King en Mahatma Gandhi te zien zijn, heeft tot doel consumenten op te hoogte te brengen van en te laten participeren in het CSR-programma van Unilever. Dat kan onder meer door de ‘Project Sunlight’-website van Unilever te bezoeken, waar bezoekers worden gewezen op het werk dat Oxfam samen met het Nederlands-Britse bedrijf verricht. In een later stadium zal Unilever een social-campagne voeren. Door een foto te maken van een leeg bord en de hashtag te gebruiken kunnen supporters van de campagne hun achterban op de hoogte brengen van hun steun aan de actie

Later zal de film ook in andere landen te zien zijn, waaronder in ieder geval de VS en Indonesië. Project Sunlight werd een jaar geleden geïntroduceerd door Unilever.

Bron: Marketingweek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in