Teleurgestelde kids slaan Efteling voor één dag over in festival-commercial


#home" target="_blank">Fama Volat tekent voor de realisatie van de campagne.
In de film vertellen enkele spraakzame kinderen in een Praatjesmakers-achtige setting, waarom ze ‘hun favoriete attractiepark’ voor een dag liever overslaan.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De HorecabondOp 18 juni viert de Efteling namelijk het Midsummer Festival met ‘entertainment voor volwassenen’ als muzikale optredens en foodtrucks. Tot grote teleurstelling van zijn kleinste fans, die daar naar eigen zeggen niets te zoeken hebben.
Eerder dit jaar lanceerde de Efteling een spraakmakende, internationale commercial.
De film is sinds 30 maart online te bekijken:
Kleinste bezoekers hebben de grootste bezwaren tegen Efteling Midsummer Festival - Efteling
Credits
Klant: Efteling
Bureau: Fama Volat
Video/D.O.P: Cutjongens
Creative Director: Jeroen Manders / Levi Sars
Art Director: Jeroen Manders
Copywriter: Levi Sars
Producers: Cutjongens
Account: Zamira Thijssen
Regisseur: Merlijn Passier
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid